Hoe vraag je een terugbetaling van je hospitalisatieverzekering aan?

Hoe vraag ik een terugbetaling aan voor Hospitaal-Plus 100/200/Franchise?

Bezorg ons de volgende documenten:
  • Aanvraag tot tegemoetkoming Hospitaal Plus 100/200/Franchise

    Download de aanvraag tot tegemoetkoming Hospitaal Plus 100/200/Franchise:

    • vul je persoonlijke gegevens in
    • vul het in voor elke opname
  • Medisch attest

    •  In te vullen door de behandelende arts of de huisarts
    • In te vullen per opname (vanaf het moment dat er verblijfskosten aangerekend worden)
  • Hospitalisatieverslag

    Indien het medisch attest onvoldoende gegevens bevat of bij ernstige ziekte helpt het hospitalisatieverslag om het dossier sneller af te handelen:

    • op te vragen bij de behandelende arts of de huisarts   
    • toe te voegen per opname (vanaf het moment dat er verblijfskosten aangerekend worden)
  • Factuur van het ziekenhuis

Relevante documenten

Goed om te weten

Je betaalt eerst zelf je facturen (volledig) aan het ziekenhuis.
Stuur het dossier pas naar ons door als het volledig is.
Voeg de facturen toe.

Ondervind je moeilijkheden met je schadedossier?

Heb je moeilijkheden bij het invullen van je schadedossier of wens je nieuwe formulieren? Neem contact op met je LM-kantoor (telefoon/mail).

Voor vragen in verband met de berekening en afhandeling van je schadedossier kan je terecht bij je dossierbeheerder bij Hospitaal-Plus (contactgegevens staan vermeld op de briefwisseling).

vrouw met telefoon met been in gips op sofa