LM Plus Update contactgegevens

Man update zijn contactgegevens op zijn smartphone

Geef je contactgegevens een update en blijf up-to-date!

We kunnen er niet omheen: ook LM Plus zet verder in op de digitalisering van de gezondheidszorg. En daar kan jij ook van meegenieten. Geef ons je up-to-date gegevens en rijd mee met de digitale trein. Want met een correct gsm-nummer en e-mailadres kunnen we je makkelijker, sneller en persoonlijker bereiken.

LM Plus gegevens verzamelen leden sneller

Waarom je digitale gegevens aanvullen?

  • Om je persoonlijker te bereiken

    LM Plus streeft een klantgerichte en persoonlijke dienstverlening na. Voor ons ben je geen dossiernummer, maar een mens met een eigen verhaal. We helpen je dan ook graag op een persoonlijke mensgerichte manier verder. 

    Om die persoonlijke dienstverlening waar te maken, is het noodzakelijk dat we over jouw meest recent gsm-nummer en jouw persoonlijk e-mailadres beschikken. Op die manier kunnen we jou directer en persoonlijker bereiken wanneer dat in het kader van onze dienstverlening noodzakelijk zou zijn. 

    Handig is ook dat we jou kunnen bereiken volgens jouw persoonlijke noden. Liever via mail of toch liever per brief? Of een combinatie van de twee? Dat is vanaf 2024 allemaal perfect mogelijk.

  • Om je correcter te bereiken

    Van je ziekenfonds mag je een persoonlijke en klantgerichte service verwachten. Om deze dienstverlening zo vlot mogelijk te laten verlopen, is het noodzakelijk dat we over jouw correcte gegevens beschikken.

    Geef daarom vandaag nog jouw contactgegevens een update en blijf zelf up-to-date van jouw dossierverwerking, opvolging hospitalisatiedossier, terugbetaling e-attesten, … Ben je recent veranderd van gsm-nummer? Heb je een ander privémailadres? Laat het ons zeker weten!

    Belangrijk is ook om een verandering van je rekeningnummer of adreswijziging steeds aan je ziekenfonds door te geven. Handig om ook steeds bij contact met je ziekenfonds jouw geboortedatum of rijksregisternummer te vermelden. Want er zitten effectief een aantal naamgenoten binnen ons ziekenfonds. 

  • Om je sneller te bereiken

    Een digitale dienstverlening heeft als grote voordeel dat we je veel sneller kunnen bereiken. Attesten, formulieren, online aanvragen…via de digitale weg gaat dat allemaal veel rapper. Vanaf 2024 geven we de voorkeur om je sneller te bereiken en daarom de weg van de digitalisering mee in te slaan.   

    Ben jij niet zo digitaal aangelegd? Geen nood, op jouw aangeven blijven we onze correspondentie per post bezorgen. Je houdt best rekening dat de papieren correspondentie en de postverwerking wel een aantal dagen in beslag kunnen nemen.

  • Om je makkelijker te bereiken

    Onze dienstverlening binnen handbereik? Vanaf 2024 zetten we als ziekenfonds flinke stappen in een verdere digitalisering van onze dienstverlening.

    Een update van je terugbetaling, een stand van zaken van jouw dossierverwerking… je kan het zelf gemakkelijk raadplegen met je smartphone of computer bij je thuis dankzij ons vernieuwde My LM.

  • Om je ecologischer te bereiken

    LM Plus is als ziekenfonds begaan met de impact op ons milieu. Als we onze ecologische voetafdruk kunnen inperken, dan dragen we daar graag ons steentje aan bij. 

    Een digitale dienstverlening betekent minder papier. Minder papier betekent minder bomen die moeten sneuvelen. Minder bomen die moeten sneuvelen betekent meer groen. En meer groen zorgt voor meer buitenplezier én gezonde lucht!

    Help ons om die papierberg te verminderen. Bezorg vandaag nog jouw e-mailadres en gsm-nummer zodat we jou in het kader van onze dienstverlening voortaan digitaal (en niet langer per brief) kunnen bereiken.

Hoe kan je je gegevens updaten?

Er zijn verschillende mogelijkheden om je gegevens up-to-date te houden. Je kan een online formulier invullen, een mail sturen naar info@LMPlus.be, je gegevens telefonisch doorgeven via 02 417 17 17 of langsgaan in een kantoor in je buurt. Als je gebruik maakt van het e-loket kan je ook daar heel eenvoudig je gsm-nummer en e-mailadres aanpassen.

LM Plus gegevens verzamelen MAKKELIJKER
  • Welke gegevens hebben we nodig?

    Voor een snellere digitale dienstverlening moeten we beschikken over een recent gsm-nummer en e-mailadres. Geef bij voorkeur je persoonlijk e-mailadres op zodat we je ook kunnen bereiken tijdens verlofperiodes, bij langdurige afwezigheid of wanneer je verandert van werk.

  • Hoe inloggen op het e-Loket?

    Klik bovenaan op deze pagina op de knop e-Loket. Log-in met bijvoorbeeld je eID-kaartlezer of de applicatie itsme en klik in het e-Loket op de knop 'Mijn gegevens'. Daar kan je je vaste telefoon, je gsm-nummer en je e-mailadres invullen of aanpassen.

  • Geen digitale reflex?

    Dat is geen must: niet iedereen kan of wil op de digitale trein stappen. Weet dat we je ook in dat geval een uitstekende dienstverlening zullen verlenen via ons uitgebreid net kantoren en brievenbussen.