Problemen bij het inloggen
Ondervind je problemen bij het inloggen? Check de mogelijke oorzaken en oplossingen hieronder!
-
Moet je nog een account aanmaken?
Check dan dit handige stappenplan.
-
Beschik je al over een account en krijg je toch nog een foutmelding?
Misschien probeer je je aan te melden op het portaal van een ander LM-ziekenfonds. Check hier of je op de juiste loginpagina van jouw LM-ziekenfonds zit.
-
Tracht je in te loggen via itsme op je smartphone en krijg je toch nog een foutmelding?
Om veilig in te loggen op My LM via je smartphone, word je bij de optie 'Inloggen via itsme' doorgestuurd naar de website van CSAM. Je smartphone opent hiervoor een nieuwe tab in je standaardbrowser, die anders kan zijn dan de browser waarin je My LM hebt geopend.
Voorbeeld: Stel, je opent My LM in Chrome. Wanneer je op 'Inloggen via itsme' klikt, opent er een nieuwe tab in Ecosia, omdat dat jouw standaardbrowser is volgens de instellingen van je smartphone.
Belangrijk: Als CSAM je standaardbrowser niet ondersteunt, krijg je een foutmelding. Controleer daarom in je telefooninstellingen of je standaardbrowser ingesteld is op Firefox, Chrome of Microsoft Edge. Deze browsers worden wél ondersteund en zorgen voor een veilige en probleemloze login.
-
Toch nog vragen?
Check dan onze handige FAQ of vraag het meteen aan Max, onze digitale assistent via deze link.