Technische problemen bij betalingsverzoek Hospitaal-Plus

Laptop papieren werken

Meer over

Regio

Technische problemen bij betalingsverzoek Hospitaal-Plus

Heb je onlangs een verzoek tot betaling ontvangen voor onze verzekeringsproducten Hospitaal-Plus? Door technische problemen werd in de brief een kortere betalingstermijn vermeld en is er geen klassiek overschrijvingsformulier bijgevoegd.

Door enkele technische problemen werd in het betalingsverzoek voor onze verzekeringsproducten Hospitaal-Plus een kortere betalingstermijn vermeld. Je hebt echter nog tot eind december 2021 om de premie te betalen. Daarnaast ontvang je eind deze maand waarschijnlijk ook een automatische herinnering. Indien je de premie al betaald hebt, mag je die herinnering negeren.

Verder werden enkele brieven verstuurd zonder een klassiek overschrijvingsformulier. Je kunt echter zonder probleem naar jouw bank met het bijgevoegd formulier of de premie betalen via een online bankoverschrijving.

We weten dat dit niet de dienstverlening is die je van ons gewoon bent en willen ons daar oprecht voor excuseren.

Indien je nog vragen hebt, kan je ons contacteren via 02 417 17 17 of info@LMPlus.be of kan je naar een kantoor in jouw buurt gaan.