Geef je contactgegevens een update en blijf up-to-date

Meer over

Regio

Geef je contactgegevens een update en blijf up-to-date

LM Plus schakelt vanaf 2024 een digitale versnelling hoger. LM Plus heeft gekozen om jou een nog betere digitale dienstverlening te laten ervaren en daardoor veranderen we van programma’s.

Deze programma’s zullen voortaan sterker inzetten op een digitale dienstverlening. Dat biedt heel wat voordelen: vanaf 2024 kunnen we je sneller, correcter, persoonlijker, gemakkelijker en op een ecologische manier bereiken.

Daarom is het cruciaal dat we over jouw meest correcte gegevens beschikken.

Waarom?

Om je persoonlijker te bereiken

LM Plus streeft een klantgerichte en persoonlijke dienstverlening na. Voor ons ben je geen dossiernummer, maar een mens met een eigen verhaal. We helpen je dan ook graag op een persoonlijke mensgerichte manier verder. 

Om die persoonlijke dienstverlening waar te maken, is het noodzakelijk dat we over jouw meest recent gsmnummer en jouw privémailadres beschikken. Op die manier kunnen we jou directer en persoonlijker bereiken wanneer dat in het kader van onze dienstverlening noodzakelijk zou zijn. 

Handig is ook dat we jou kunnen bereiken volgens jouw persoonlijke noden. Liever via mail of toch liever per brief? Of een combinatie van de twee? Dat is vanaf 2024 allemaal perfect mogelijk. 

Om je correcter te bereiken

Van je ziekenfonds mag je een persoonlijke en klantgerichte service verwachten. Om deze dienstverlening zo vlot mogelijk te laten verlopen, is het noodzakelijk dat we over jouw correcte gegevens beschikken. 
Geef daarom vandaag nog jouw contactgegevens een update en blijf zelf up-to-date van jouw dossierverwerking, opvolging hospitalisatiedossier, terugbetaling e-attesten, …

Ben je recent veranderd van gsmnummer? Heb je een ander privémailadres? Laat het ons zeker weten! Belangrijk is ook om een verandering van je rekeningnummer of adreswijziging steeds aan je ziekenfonds door te geven. Handig om ook steeds bij contact met je ziekenfonds jouw geboortedatum te vermelden. Want er zitten effectief een aantal naamgenoten binnen ons ziekenfonds. 😊

Om je sneller te bereiken

Een digitale dienstverlening heeft als grote voordeel dat we je veel sneller kunnen bereiken. Attesten, formulieren, online aanvragen…via de digitale weg gaat dat allemaal veel rapper. Vanaf 2024 geven we de voorkeur om je sneller te bereiken en daarom de weg van de digitalisering mee in te slaan.   

Ben jij niet zo digitaal aangelegd? Geen nood, op jouw aangeven blijven we onze correspondentie per post bezorgen. Je houdt best rekening dat de papieren correspondentie en de postverwerking wel een aantal dagen in beslag kunnen nemen. Bekijk alle kantoren in je buurt.

Om je gemakkelijker te bereiken

Onze dienstverlening binnen handbereik? Vanaf 2024 zetten we als ziekenfonds flinke stappen in een verdere digitalisering van onze dienstverlening. 
Een update van je terugbetaling, een stand van zaken van jouw dossierverwerking… je kan het zelf gemakkelijk raadplegen met je smartphone of computer bij je thuis dankzij ons vernieuwde My LM

Om je ecologischer te bereiken

LM Plus is als ziekenfonds begaan met de impact op ons milieu. Als we onze ecologische voetafdruk kunnen inperken, dan dragen we daar graag ons steentje aan bij. 

Een digitale dienstverlening betekent minder papier. Minder papier betekent minder bomen die moeten sneuvelen. Minder bomen die moeten sneuvelen betekent meer groen. En meer groen zorgt voor meer buitenplezier én gezonde lucht!

Help ons om die papierberg te verminderen. Bezorg vandaag nog jouw e-mailadres en gsm-nummer zodat we jou in het kader van onze dienstverlening voortaan digitaal (en niet langer per brief) kunnen bereiken. 

Geef daarom vandaag nog jouw meest recente gegevens door via het online formulier, via info@LMPlus.be, op 02 417 17 17 of wijzig zelf je gegevens in het e-loket.