e-Loket: Wat kun je doen?

Opgelet

We werken momenteel aan een verbeterde versie van het e-Loket. Daardoor zal het binnenkort niet meer mogelijk zijn om onze e-Loket app te downloaden. De desktopversie van ons e-Loket blijft echter wel beschikbaar via onze website.

e-Loket: jouw elektronisch dossier

Geen tijd om je te verplaatsen naar een kantoor of contact op te nemen met je ziekenfonds? Dan is je elektronisch dossier of het e-Loket iets voor jou!

e-Loket login

Wat kun je doen?

  • Volg voor alle personen op je lidboekje alle terugbetalingen en uitkeringen op:

    • bekijk een overzichtelijke historiek van alle financiële verrichtingen tussen jou en ons ziekenfonds. Dit zijn terugbetalingen, maar ook uitkeringen en premies
    • zoek deze gegevens op per persoon en per rekening. Alle gegevens die op getuigschriften vermeld staan, vind je terug in een overzicht (naam van de dokter, datum, tarief, terugbetaald bedrag, omschrijving van de verstrekker, ...)
    • print de gewenste gegevens
  • Voor alle personen op je lidboekje:

    • Check persoonlijke gegevens: van adres tot financieel rekeningnummer
    • Ga na of je in orde bent met de bijdragen en check de status van volmacht en inschrijving in het internetloket 
    • Vraag snel en gemakkelijk je blauwe klevers en documenten aan 
  • Vertrek je binnenkort op reis? Met je Europese ziekteverzekeringskaart (EZVK) op zak worden je kosten voor onvoorziene medische zorg rechtstreeks verrekend met het buitenlands ziekenfonds. 

    Download jouw EZVK via het e-Loket

  • Je kunt je MAF-teller gemakkelijk nakijken. Zo vind je meteen terug hoe het gesteld is met de remgeldtellers van je gezin en of er bepaalde drempels overschreden zijn, waarna je terugbetalingen ontvangt.

  • Als je een globaal medisch dossier (GMD) hebt afgesloten bij je arts, krijg je een overzicht van je gegevens zoals de startdatum en het type voordeel dat je geniet.

  • In het e-Loket vind je een overzicht van je medische akkoorden voor geneesmiddelen, prestaties met wachttijd, logopedie, revalidatie en zorgtrajecten.

  • Stel je vraag of laat ons weten wat er niet vlot is verlopen via de rubriek ‘contact’. Je vindt er meteen een overzicht van de opvolging van je vraag of klacht.